Magyarországi KitchenAid garancia - szuper tapasztalat, le a kalappal
2018. január 23. írta: Kitcheeke

Magyarországi KitchenAid garancia - szuper tapasztalat, le a kalappal

Amikor a KitchenAid robotgépet keresgéltük még tavaly tavasszal fontos szempont volt, hogy a garancia Európában legyen érvényes, elsősorban Magyarországon. Ez volt többek között az egyik érv az Uniós vásárlás mellett. Nem is gondoltam volna, hogy ilyen hamar használni fogom...

A történet egy borongós hétfő reggelen kezdődött, amikor a kenyértartót felcsapva konstatáltam, hogy itt bizony nem sok minden található. A reggelihez nem volt szükségünk pékárura, az ebéd megoldott, de vacsorára egy finom kifli azért jól jött volna. Mivel a kamrában és a hűtőben könnyedén összeszedtem a finom kifli hozzávalóit nekifogtam, hogy bedobáljam a KitchenAid robotgép üstjébe és 1-es fokozaton elinduljon a móka. 

A robotgép ugye azért van, hogy önállóan dolgozzon, s mivel ez egy bevált recept a gépet magára hagytam. Hiba volt.

Egyszer csak fura csattogásra lettem figyelmes a KitchenAid robotgép felől. Leállítottam, felemeltem a fejét és láttam, hogy a dagasztókar (azaz kampókéz) bizony nincs a helyén. Rejtély számomra, hogy dagasztás közben hogyan jöhetett le, mindenesetre a dagasztókar lejött a helyéről. Gyorsan a helyére csúsztattam és visszafordítottam a megfelelő állásba, de azért a gondolataimon átfutott "Mi lehet a bevonattal??" Ugyanis a dagasztókart és a keverőlapátokat műanyag réteg fedi. Ez egy áldás! A tészta lecsúszik róla, mosogatni valami álom, egyszóval szuper. Viszont mivel bevonat, így le is tudj jönni. Nos, velem ez történt. Amíg a dagasztókar nem volt a helyén - ez néhány fordulatot jelentett - , azalatt az aljáról bizony leütötte a bevonatot. Szégyen vagy sem én ott, abban a pillanatban sírógörcsöt kaptam :) Hogy ez pont velem és pont hétfő reggel. Valami mágikus oknál fogva nem szeretem ha a hét bakikal indul...

Elkeseredettségemből felocsúdva a nethez fordultam, hogy megnézzem a garanciális feltételeket. "Nem rendeltetésszerű használat" "kiegészítő". Ezekre ugyebár nem terjed ki. Én azt gondolom, hogy rendeltetésszerűen használtam és ez alaptartozék, de a dolog nem hagyott nyugodni...

Megnéztem a webáruházakat és elszörnyedtem kapmókéz árait meglátva. Itthon is és külföldön is. Csodás... Akkor a következő kiegészítő helyett - ami persze még így is drágább, mint a dagasztókar önmagában - most inkább dagasztókarra gyűjtök. Shit...

Bánatomban felhívtam a magyarországi képviseletet, a Duisberg Kft-t, akik a kitchenaid.eu oldalon kontaktnént szerepelnek. Először azt hittem másik földrészen vagyok, később inkább már másik bolygóra tippeltem.

A hölgy a vonal túloldalán készségesen megadta a szerviz elérhetőségeit (Gelka, 1122 Budapest Krisztina krt. 23, T: +36 1 356 31 73) és javasolta, hogy előbb hozzájuk vigyem el a gépet, hogy megnézzék biztos nincsen baja. Illetve, ha a gép is sérült, akkor ott megjavítják. Miután a szervizben végeztem, akkor a sérült alkatrésszel menjek hozzájuk és kicserélik a dagasztókart. Annyit még hozzátett, hogy a habverő fejjel próbáljam ki a gépet, ha azzal rendben megy, akkor a gép nem sérült igen nagy valószínűséggel, így menjek hozzájuk egyenesen.

Este kipróbáltuk a gépet, gyönyörűen, egyenletesen járt körbe-körbe a habverő, nem verte a fej sehol sem a tálat, minden rendben volt, így kedden újra felhívtam a Duisberg Kft-t, hogy a gép úgy tűnik rendben van, csak kampókézzel van gond. Javasolták, hogy nyitvatartási időben menjek hozzájuk és kicserélik. 

Még aznap elszaladtam gyorsan és továbbra is úgy érzem valahol máshol jártam, nem Magyarországon.

Fel voltam én készülve mindenre. Hogy garanciális, meg ez tartozék és rendeltetésszerűen használtam ésatöbbi, mert azt gondoltam a java; az alkudozással és meggyőzéssel tűzdelt párbeszéd, miszerint nem én voltam a béna, tényleg lejött dagasztás közben, mindezt úgy hogy ott sem voltam a gép mellett, pedig az első fél percben gond nélkül ment csak most jön. Hát nem.

Az eredeti dobozában pihenő dagasztókar már ki volt készítve, a hölgyek készségesen segítettek, kiállították a szállítólevelet és már meg is kaptam az új dagasztókart a régi, sérült darabért cserébe. Még mindig mosolygok, fantasztikus tapasztalat volt! Prémium termékért valóban prémium szolgáltatás még a garancia terén is. Remélem a garancia többi lehetőségét nem fogom megtapasztalni azért!

Utóirat: A képviselet bemutatóterme maga a Kánaán! Én Magyarországon ennyi KitchenAid terméket ekkora helyen, ilyen választékban még sehol nem láttam. És a többi forgalmazott termék... Nos, egy darabig el lehet nézelődni! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kitchenaidkalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr2913597653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

konyhakaland 2018.01.31. 15:31:35

Nagyon orulok, hogy ilyen szerencsesen ert veget a "kaland". :)

Kitcheeke 2018.01.31. 15:32:28

@konyhakaland: Én is örülök nagyon! :) Egyrészt, mert tudok tovább dolgozni, másrészt mert ennyire profin lezajlott a "kaland" :)
süti beállítások módosítása