Egy szakácskönyv története
2017. szeptember 08. írta: Kitcheeke

Egy szakácskönyv története

Már a KitchenAid robotgép rendelésekor láttam, hogy a pakkhoz bizony egy szakácskönyv is jár, igaz kupon formájában (megőrülök a kuponokért...) és azt is tudtam, hogy a könyv - akárcsak a gép - sok izgalmat tartogat számomra. A fórumokon istenítették és kapkodták el egymástól a gazdára váró példányokat. 

Amikor megérkezett a csomagom örömmel konstatáltam, hogy igen itt a kupon és hajrá, lehet jelentkezni érte.

A történet itt kezdődött...

Regisztráljam a gépem a KitchenAid.eu oldalon - ez volt, azaz inkább lett volna az első lépés. De hiába, mert az oldalra belépve és Magyarországot választva nem az a szép színes-szagos felület jelent meg, mint mondjuk Németország vagy Anglia választása esetén, hanem csak egy tájékoztató oldal. Köszi, hogy jöttél, ebben az országban őket keresd, ha kérdésed van. Név, cím, telefon. Regisztrációs felület egy darab se.

Első gondolatom az volt, hogy - akárcsak a géppel- végezzük mindezt külföldön, aztán majd hazajut valahogy.

Nem hagyott nyugodni a dolog, felhívtam a budapesti telefonszámot, ahol nagyon kedvesen tájékoztattak, hogy igen, az oldal még nem működik megfelelően, nem én vagyok az első, aki a szakácskönyv miatt jelentkezik és igyekeznek segíteni. Utána járnak, majd értesítenek, segítenek könyvhöz jutni, ha máshogy nem akkor a saját kincstári készletükből, ehhez elkérték a telefonszámom és az email címemet. Boldog voltam. Prémium termékért cserébe prémium szolgáltatást - gondoltam magamban. 

Két hét elteltével a helyzet változatlan volt, az oldal nem működött és a budapesti irodából sem hívott senki sem. Újra kerestem őket, immáron mással beszéltem, ne aggódjak, hívni fognak. Megint eltelt két hét, megint semmi. Most már a harmadik kollegával beszéltem, aki közölte, segíteni nem tudnak postázzam el a kupont Belgiumba, mert a könyv úgyis onnan érkezik. Hozzátette, a weboldal problémája nem Magyarország specifikus, más országok is hasonló kihívásokkal küzdenek (ettől én még persze nem lettem nyugodtabb). A címet nem tudta megadni, ahová a kupont küldenem kellene, a KitchenAid.eu oldalra irányított ő is, hogy keresem ki. Cool. 21. század és majd rohangálok egy cetlivel a postára. Itt már megingott a bizodalmam a prémium szolgáltatás magyar reprezentációjával kapcsolatban.

A belga oldalon természetesen csak belga címmel lehet regisztrálni, azaz ha ott regisztrálok Belgiumba fogják postázni. Ez annyira nem üdvözítő, így gondoltam felkeresem a belga oldal kapcsolatfelvételi pontját, hogy írjak nekik angolul a gondomról. Jött a következő kihívás. Választhattam, hogy az oldalon flamandul vagy franciául szeretnék navigálni. Nos, mivel egyik nyelvet sem beszélem, így az angol oldalt példaként véve szépen párhuzamosan végigkattintgatva sikerült elnavigálni végül a kapcsolatfelvételi űrlapra. 

Pár mondatban összefoglaltam a kérésem és láss csodát - vagy egy jó ügyfélszolgálatot - rövid időn belül ott volt a készséges válasz, hogy természetesen, adjam meg a gép adatait (vásárlás helye, ideje, gyári száma satöbbi) és postázzák. Egy hét elteltével jött a válasz, hogy a szakácskönyvet útnak indították 4-5 hét és már lapozgathatom.

4 hét elteltével kissé aggódni kezdtem, elsősorban a Magyar Posta kitűnő szolgáltatása miatt. Több küldeményem nem érkezett meg, ráadásul legutóbb közölték, hogy az azonosító nélküli küldeményeket ki sem hozzák csak értesítőt dobnak be. Huhh, ezen aggodalmaskodva gyorsan írtam az ügyfélszolgálatnak és kiderült azonosító nélkül küldik. 

Némi aggodalommal töltött el a válasz, mert ezt a küldeményt (is) bizony szerettem volna megkapni nagyon. 

És láss csodát! A postás csengetett, hogy érkezett egy küldemény, ami nem fér be a postaládánkba.

Köszönöm KitchenAid, köszönöm Magyar Posta, megérkezett!  :))

cookbook.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kitchenaidkalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr7412811940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása