Várok rád kedvesem...
2017. június 19. írta: Kitcheeke

Várok rád kedvesem...

 

 

Hogy mióta is?

Nagyjából 10 éve jön szembe velem egy-egy modell, egy-egy cikk a KitchenAid stand mixer-ekről vagyis robotgépekről, azokról a 60-as éveket idéző, több tíz színben pompázó konyhai csodákról, melyektől mindenki ódákat zeng.

Ezek az ódák magukkal ragadtak és minél többet néztem, annál jobban vágytam rá én is. Azokat tudja, amikre pont szükségem van, sőt számos kiegészítőjének köszönhetően extra funkciókkal is bővíthető - akár egy okostelefon, nem? :) Így nem csak a konyha éke, de egy valódi kis kuktája, segítsége lehet a használójának.

Pro

Ismerőseimtől hallottam véleményeket, ismeretlenekét pedig elolvastam, nagyjából egybehangzóan pozitív volt mindenkié. Egyfelől örök darab, amit masszív, öntött vas vázának köszönhet és még az unokáim is használhatják (majd elmesélem valóban így lett e :D ), másfelől erős, nagy teljesítményű gép, így számos, nehéz konyhai feladat számára gyerekjáték. Súlyának köszönhetően a konyhapulton stabilan áll, így nem fog utánunk jönni, ha a kicsit nehezebb keverési vagy dagasztási feladat során magára hagyjuk. A megjelenést ne is említsük, az annyira magáért beszél :D

423041493_kitchenaid-5ksm175-artisan.jpg
foto: kitchenaid.com

Contra

Talán kezdem a leglényegesebbel, ami az ára. És ez mindent elmond. Ma Magyarországon egy ilyen alapgép nagyjából 220.000 forintért szerezhető be. Aki kicsit keresgél, az már talál 180-190.000 körül, de  jó eséllyel nem abban a színben, amit szeretne - mert ha már több, mint 30 színben létezik jó lenne ennyiért olyan színt választani amit én szeretnék - és vélhetőleg egyéb kompromisszumokkal, mint pl. 110V-os gép, vagy nem EU-s csatlakozó és garancia vagy sorolhatnám. 

carousel-stand_mixers-colors.jpg
foto: kitchenaid.com

Bármennyit is nézegettem, mérlegeltem a funkciókat számolgattam a gép árát, valahogy arra a következtetésre jutottam, hogy nekem ilyen nem lesz. A családi költségvetésben a kiadások priorizálásánál valahogy mindig a sor végére került. így maradt a YouTube, a különféle weboldalak no és persze a főzős csatornák előtti ácsingózás és álmodozás azokról a pillanatokról és sütés-főzésről, amikor egyszer majd ha nagy leszek nekem is ilyenem lesz a konyhapulton.

Már majdnem

A KitchenAid vásárlás gondolata kicsit komolyabban 2 éve került közelebb -mint utóbb megtudtam :) - Családom által, de végül lebeszélték egymást, hogy nehogymár konyhaeszközt kapjak kerekedik szülinapomra, hiszen az mégis csak különleges szülinap. Az lett, bár kétségtelen KitchenAid nélkül telt. Imádtam így is!

Idén megint felröppent a KitchenAid gondolata

Miután sorban egymás után számos konyhaeszközöm mondta fel a szolgálatot, Férjem felvetette, hogy ne eztmegazt vegyünk a kipurcant konyhaeszközök helyett, hanem mi lenne, ha végre az álomgép ott csillogna a pulton...

A bejegyzés trackback címe:

https://kitchenaidkalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr1512612373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása