Ha már van színe és tudod mit tud
2017. június 26. írta: Kitcheeke

Ha már van színe és tudod mit tud

 

 

Folytatva az előző gondolatmenetemet az ár, kiegészítők, szín vonalán, ami az ideális KitchenAid választáshoz vezet van még pár tétel a priorizált listámon...

A garancia

Igen kecsegtető ajánlatokkal találkoztam Svájcban és picit messzebb az Egyesült Államokban (mily meglepő :) ). Komolyan elkezdtem utána járni, hogy mennyi lenne a számla vége, ha családunk új tagja ezen országok valamelyikéből érkezne. Gyorsan rá kellett jönnöm, hogy mivel ezek az országok nem tagjai az Uniónak, így a garancia sem biztos, hogy érvényesíthető nálunk ha ne adj' Isten szükség lenne rá. Hiába szeretem a kalandokat, ha gond lenne valószínűleg nem lenne őszinte a mosolyom egy olyan extra költség miatt, amit a garancia egyébként lefedett volna. Így a világtérkép hamar az Európai Unióra csökkent, mert máshonnan már nem akartam KitchenAidet venni.

A kompromisszumok

Nos igen, van az a pénz, amiért az ember kompromisszumokat köt. Néhány közülük:

110V - 220V

Ha az USAból rendeljük, akkor - túl a szállítás, vám, áfa háromszögön - konverterrel tud csak a gép működni. Míg az amerikai elektromos hálózat 110V-tal működik, addig Európában 220V van minden konnektorban. Konverter nélkül a gép nem sokáig működne, a szépsége pedig nem kompenzálná számomra a működésképtelenségét.

3 lábú csatlakozó - 2 lábú csatlakozó

Nálunk ugye 2 lábú csatlakozó működik, mint utána olvastam F típusnak nevezik, bár én a C és E típusokkal is találkoztam. Ha azt mondom 3 lábú, ugye tudod kire gondolok? Igen! Az angolok! G típus a definíciója egészen pontosan a fent említett oldal szerint. Ha az Egyesült Királyságból szerezzük be a KitchenAidet egy nagyon egyszerű átalakítóra mindenképp szükség lesz, amit nagyjából 1 dollárért már be is lehet szerezni.

g_plug.png

A bejegyzés trackback címe:

https://kitchenaidkalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr7812612369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása