Nemsokára megérkezik
2017. július 03. írta: Kitcheeke

Nemsokára megérkezik

Madarat lehetett velem fogatni, amikor hosszas keresgélés után a hőn áhított terméket az online bolt kosarába kattinthattam és ezt követően a pénztárhoz fáradhattam a kosár KitchenAid szettet rejtő tartalmával.

Bevallom, kissé izgultam, amikor meg kellett adnom a hitelkártyám számát a fizetés során, mert ekkora összegben még sohasem vásároltam a neten. Meglepett, hogy két összegben emelték le a kártyámról a termék vételárát, de mint kiderült, ez a PayPal biztonságos fizetési folyamatával van összhangban. Először 1USD-t emeltek le, majd ezt követően - miután az 1USD terhelés sikeres volt - a fennmaradó sok USD összeget. Valahol ez volt az a pont, amikor az örömtől és az aggodalomtól vegyes gondolatok kezdtek el cikázni a fejemben. Kellett ez? Jó lesz ez? Megnyugtató volt a válasz, hogy igen :)

Miután feladtam a rendelést a bolt azonnal értesített a sikeres vásárlásról és fizetésről, majd tájékoztattak a további lépésekről, a szállítás módjáról és egyebekről.

A rendelés leadását követő követő 2. munkanap a DHL már szállította is a csomagot. Megnyugodtam a barátnőm üzenetét olvasva, hogy a nem kis csomagom megérkezett. A csomag alapvetően sem lett volna kicsi, de mivel szettben sikerült a KitchenAid gépre szert tenni, így a pakk is nagyobb lett.

Barátnőm felbontotta, küldte a fotót én pedig repestem, hogy mindjárt itt van és hamarosan alkothatok vele a konyhában.

doboz.jpg

 

Már ragadtam volna is a klaviatúrát a következő futár rendeléséhez, hogy gyorsan haza is érkezzen a kis pakkocska de, erre picit várnom kellett.

A csomagban minden benne volt a spirálozó szett kivételével.

Remek, akkor most hogyan tovább??

A csomagban egy magazin is volt, ez tartalmazta a további instrukciókat a spirálozó szettről. Mivel ez egy Németország- és Ausztria területére kiterjedő promóció volt a KtichenAid részéről (függetlenül az értékesítő bolttól), ezért a terméket először regisztrálnom kellett a KitchenAid oldalán. Ezt követően röpke 3,5 hét alatt postázták is az ajándék kiegészítőt.

3 hét elteltével már izgalomküszöböm fölé került a várakozás, így felhívtam őket .Készségesen közölték, hogy hétfőn fogják postázni. Ehhez képest 3 nappal előtte, pénteken legnagyobb meglepetésemre a DHL küldött emailt, hogy szombaton csomagot szállítanak a megadott címre. Nem, nem izgultam, dehogy :) 

Mindeddig a dobozom barátnőmnél pihent a lépcső alatt mivel financiális okokból nem akartam kétszeri postaköltséget fizetni a gép hazaszállításáért annak minden tartozékkal együtt.

Szombaton a kiegészítő megérkezett én pedig izgatottan rendeltem a következő futárt, aki immáron már Németországból egészen hozzánk, Magyarországra hozza el a rég óta annyira nagyon vágyott konyhai eszközcsodát...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kitchenaidkalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr3012612363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása