A várva várt feladat: rendeljünk KitchenAid robotgépet
2017. június 29. írta: Kitcheeke

A várva várt feladat: rendeljünk KitchenAid robotgépet

És igen, eljött az a pillanat, amire már oly régóta vágytam, nagyjából madarat lehetett velem fogatni :) Az örömteli problémát nyakamba véve kezdtem el - valójában kezdtük el - az internetet bújni, hogy honnan történjen a hőn áhított KitchenAid masina beszerzése.

Az gyorsan körvonalazódott, hogy nem itthonról rendeljük elsősorban financiális okokból illetve az is, hogy ha jól akarunk járni - már amennyire jól lehet persze egy ilyen kiadásnál - inkább szettben gondolkodjunk. Drágább ugyan, de visszaosztva a gép jóval olcsóbb lesz. Így is tettem.

Lássuk, hol kerestem...

ebay.png

Ebay

Nagyjából mindegyik "leányvállalata" górcső alá került a com-tól a de-n át a co.uk-ig (a UK kompromisszumokkal együtt). Itt ami épp sláger volt az a frissen szervizelt, garanciával árult gép, egész jó áron. Nincsenek újraszervizelt és így árusított eszközökkel tapasztalataink, így ezt nem mertük bevállalni.

amazon.jpg

Amazon

Ez már nagyon jó hely, az árak valamivel barátibbak az Ebay-nél (legalábbis a keresési feltételek esetében), de egyik ajánlat sem volt átütő. Csak halkan jegyzem meg: a kiegészítők nagyon jó áron mozognak és 40EUR megrendelés felett ingyenes házhoz szállítást kínálnak. Magyarországra is.

 

Egyesült Királyság

A kompromisszumokra felkészülve néztem angol oldalakat, de ezúttal egyik oldal sem győzött meg. Itt nem volt preferált oldal, nem is mentettem el egy linket sem :) Pár éve kimondottan baráti árakon kínálták az önálló gépeket, ezért is kezdtem el angol oldalakon is keresgélni.

Svájc

Húú, itt volt egy oldal nagyon-nagyon kecsegtető ajánlattal! A vámon és a kapcsolódó költségeken túl csak egy bökkenő volt: Miután rájuk írtam, hogy indítanám a megrendelést azt válaszolták, hogy az a szett már nincsen, helyette egy másik van, persze drágábban. Az a szett pedig már nem volt meggyőző, mert mire mindent összeadtam és felmerült az EU és nem EU kérdéskör a garanciával kapcsolatban kiderült, hogy inkább Németországban kellene nézelődni.

Németország

Itt két oldallal is találkoztam, mindkettőnek nagyon baráti árai voltak szettek tekintetében. A szettek "tematikusak" voltak, azaz lehetett választani a gép mellé vagy mondjuk húsdarálót és kekszkészítőt adtak mellé vagy darálót kiegészítő betétekkel esetleg food processort, esetleg fagylaltkészítőt vagy tésztanyújtót. Ez volt az én terepem :) Persze, mindegyik szett más- és más árban mozgott, így került elő a priorizált listám kiegészítőket illetően.

A választás végül a daráló kiegészítőre esett, mert euróban és a használat gyakoriságában is ez állt a legközelebb az elképzelésekhez. Az csak hab a tortán, hogy épp volt egy akció - persze kizárólag Ausztria és Németország területére volt érvényes -, aminek keretein belül még megajándékoztak egy spirálozó feltéttel. (Nálunk miért nincsenek ilyenek???) A színt már tudtam, a kiegészítő megvolt, így már csak a Németországban élő barátnőmet kellett megkérdeznem egy rendelés erejéig kérhetem e a segítségét szállítás, majd továbbpostázás témában.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kitchenaidkalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr1412612361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása