Bontogassunk csomagot
2017. július 13. írta: Kitcheeke

Bontogassunk csomagot

Miután nagy nehezen megérkezett a várva-várt KitchenAid robotgépet és tartozékait tartalmazó csomagom lázas bontogatásba kezdtem. Egy dolgot megfogadtam még a futárra várás idején: bárhogy is legyen, csak akkor bontom ki, ha minden egyes percét kiélvezhetem a csomag bontogatásának és nem kell hipp-hopp kikapkodni a dobozból, majd más teendő miatt rohanni tovább.

Többé-kevésbé így is lett. A délelőttöm szabad volt, így miután a DPD letette a csomagot a bejáratnál - barátnőm írta, hogy a csomag nem pici és nem könnyű, így megkértem hogy legalább az ajtóig hozzák el és ne az utcáról kelljen beevickénem a pakkal - boldogan és némi nyugalmat magamra erőltetve, de legbelül borzasztó izgatottan kezdtem el a dobozt bontogatni.

Az első, amit láttam egy hatalmas kartondoboz, ami súlyra sem volt kevés valóban.

mithozott1.jpg

A kartondobozt óvatosan felbontva a térkitöltést szolgáló papírrengeteg alatt újabb dobozok és kisebb csomagok vártak rám. :)

mithozott2.jpg

Először a KitchenAid robotgép dobozát bontottam ki, ez fogadott:

mithozott5.jpg

A gép felett papírba csomagolva a védőkarima volt.

mithozott6.jpg

A doboz egyik oldalában a hungarocell forma rejtette a lapátot és a dagasztókart.

mithozott8.jpg

És ott volt Ő! :)

Mire kirámoltam mindent, igazi, varázslatos káosz alakult ki az étkezőasztalon


mithozott11.jpg

 A robotgép után a kiegészítőket vettem sorra, kezdve a zöldségszeletelővel és a kiegészítő betétekkel:

mithozott9.jpg

mithozott10.jpg

 Ezután következett a spirálozó feltét, amire várnom kellett, mert ugyan ajándék volt, de külön küldték.

mithozott12.jpg

A végén megakadt a tekintetem egy apró ajándékon, amit a webáruház csempészett a Kitchen Aid csomag mellé:

mithozott7.jpg

Egy szuper kis spatula, aminek a nyele merev, de a feje megfelelően flexibilis.

A sok doboz és papírpakk bontogatása közben megtaláltam a műanyag fedőt is, ami pont illeszkedik a fém tálra. Akkor még nem gondoltam, most már tudom, hogy ezzel a műanyag fedővel kiváló kelesztőtállá lép elő a keverőtál, miután kampókéz a tésztát csodaszépen összedolgozta.

A bejegyzés trackback címe:

https://kitchenaidkalandok.blog.hu/api/trackback/id/tr3912612367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása